کد خبر 1265246
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
سری A| میلان و رُم رقبا را در هم کوبیدند

هفته دوم سری A‌ ایتالیا با ثبت پیروزهایی پرگل در کارنامه تیم‌های فوتبال رم و میلان به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آخرین شب از هفته دوم سری  A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) دو بازی همزمان از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های فوتبال رم و میلان، هر یک رقبای خود را با ۴ گل شکست دادند.

میلان که در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان کالیاری بود، میهمانش را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد. گل‌های میلان در این بازی توسط ساندرو تونالی در دقیقه ۱۲، رافائل لیائو در دقیقه ۱۷ و اولیویه ژیرو دو بار در دقایق ۲۴ و ۴۳ (پنالتی) به ثمر رسید. تنها گل حریف را هم آلساندرو دیولا در دقیقه ۱۵ زد.

این دومین برد متوالی میلانی‌ها در این فصل بود که آنها را در زمره تیم‌های ۶ امتیازی و بالانشین جدول و در رده چهارم قرار داد.

در بازی همزمان اما رم موفق به کسب نتیجه بهتری شد، چون ضمن به ثمر رساندن ۴ گل دروازه‌اش را هم بسته نگه داشت. گل‌های تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو که دومین بردش را در این فصل کسب کرد، توسط لورنزو پلگرینی در دقایق ۴۸ و ۷۹، جردن فرتو در دقیقه ۵۲ و تاکی آبراهام در دقیقه ۶۹ به ثمر رسیدند.

رم با کسب دومین پیروزی‌اش در این فصل با ۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به میلان در رده سوم جدول قرار گرفت. این در حالی است که تیم‌های لاتزیو و اینتر هم هر دو با ۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس